Obchodné podmienky

  1. Program NH Gate One Club (ďalej len „program“) je určený pre všetky osoby, ktoré uskutočňujú v hoteli NH Bratislava Gate One rezervácie, tj. asistentky, office managerov, corporate travel managerov a pod. (ďalej len „člen“). Program je platný iba pre rezervácie konferencií, meetingov a eventov s ubytovaním, alebo bez ubytovania v hoteli NH Bratislava Gate One. Program neplatí pre cestovné kancelárie a tour operátorov.
  2. Člen je povinný udržiavať si svoje údaje aktuálne, v opačnom prípade nemá na odmenu nárok.
  3. Ponuka odmien je pravidelne aktualizovaná. Odmeny sú určené výlučne členom bonusového klubu. Člen si môže odmenu vybrať len do výšky aktuálnych bodov na účte a výlučne z ponuky odmien uvedenej na stránke www.nhgateoneclub.sk. Výmena bodov na vybranú odmenu bude uskutočnená po objednávke odmeny na vyššie uvedenej stránke. Následne bude člen kontaktovaný obchodným oddelením hotela NH Bratislava Gate One kvôli termínu a spôsobu prevzatia odmeny.
  4. Odmeny obsahujúce ubytovanie alebo leteckú dopravu sú závislé na obsadenosti hotelov a dostupnosti letov a nemusia byť preto potvrdené na termín zvolený členom.
  5. Pri odmenách v podobe spotrebnej elektroniky alebo iného tovaru si hotel NH Bratislava Gate One vyhradzuje právo nahradiť odmenu iným produktom podobnej kvality alebo obdobných parametrov.
  6. Program nadobúda účinnosť 1. augusta 2016.
  7. Účasť v programe nadobúda účinnosť dňom prijatia týchto obchodných podmienok a následnej akceptácie člena hotelom. Od tohto termínu sa začínajú načítavať body za všetky novo zrealizované rezervácie objednané iba pod menom registrovaného člena. Do programu je možné prihlásiť sa kedykoľvek počas roka 2016.
  8. Hotel NH Bratislava Gate One je iba sprostredkovateľom a nie je zodpovedný za akékoľvek nedopatrenia pri výbere služieb alebo tovarov mimo hotela. Všetky sťažnosti a nároky musia byť uplatňované priamo u poskytovateľa služieb, alebo dodávateľa tovaru, prípadne jeho zmluvného servisu.
  9. Hotel NH Bratislava Gate One si vyhradzuje právo program z dôvodu nepredvídateľných okolností kedykoľvek ukončiť bez akéhokoľvek predchádzajúceho upozornenia a možnosti náhrady bodov. Taktiež si vyhradzuje právo na zmenu podmienok a pravidiel programu.
  10. V prípade že na účet nepribudne žiadny bod po dobu dlhšiu ako 12 mesiacov, účet sa automaticky zablokuje. Pre jeho opätovnú aktiváciu kontaktujte info@nhgateoneclub.sk.
Získavanie bodov:
  1. Pri rezervácii musí rezervujúca osoba vždy uviesť názov spoločnosti a svoje meno. Na každej rezervácii či storne rezervácie prosím uveďte heslo “NH GATE ONE CLUB” a kópiu Vašej požiadavky prosím zašlite na email info@nhgateoneclub.sk.
  2. Člen môže získať 1 bod za každých uhradených celých 100,- € bez DPH a bez provízie na jednej faktúre.
  3. Body sa budú na Váš účet pripočítavať spätne po uhradení faktúry vystavenej hotelom. V prípade úhrady faktúry po dobe splatnosti Vám body pripočítané nebudú.
  4. Body nie je možné premeniť na peňažnú hotovosť, sčítať ich s bodmi iného člena, alebo ich previesť na iného člena.
  5. Člen má kedykoľvek možnosť skontrolovať si svoj aktuálny stav bodov na internetovej adrese www.nhgateoneclub.sk.

Kontakt:
Obchodné oddelenie NH Bratislava Gate One
Tel.: +421 2 32 770 000
Fax: +421 2 32 770 103
Email: info@nhgateoneclub.sk

Tento web používa k poskytovaniu služieb a analýzy návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto webu s tým súhlasíte.    Ďalšie informácie